• Visita al conservatori de dansa José Espadero

3/4/2023

Aquest matí l'alumnat de 2n a 5é hem anat al conservatori de dansa J L Espadero i els seus alumnes ens han fet una representació dels diferents tipus de balls que aprenen allí: clàssic, contemporani, flamenc… També ens han convidat a participar i ballar amb ells. Ha sigut una bona experiència i hem gaudit molt.

• Concert amb la Banda municipal d'Alacant

30/3/2023

Hui els grups de 3r a 6é d'educació primària han tingut l'honor de interpretar les obres treballades a l'aula de música, amb la Banda municipal de la ciutat d'Alacant. Ha sigut una experiència magnífica!

• D'excursió a la granja!

28/3/2023

Tots els grups d'infantil, fins i tot els de 2 anys, hui han visitat Granjalandia. Primer han fet pa i mentre s'enfornava, han gaudit molt visitant tots els animals: porquets, conills, gallines, cavalls.... A més a més han passejat en burro i tractor. Un dia de 10!