• Preparant la transició a l'institut

5/4/2023

Aquest dimecres, l'alumnat de 6é de primària ha celebrat una jornada de convivència a la ciutat esportiva, amb els grups de 1r de l'IES Jorge Juan i la resta de l'alumnat de 6é de les escoles adscrites. En aquesta jornada esportiva han pogut conèixer als seus futurs companys i companyes i contactar de nou amb els seus antics i antigues amigues del Sorolla, alhora que s'han divertit i han conegut...

• Teatre a l'escola!

3/4/2023

Els i les xiquetes d' infantil i de primer de primària han gaudit del teatre amb un joglar que cantava i contava faules on els animals eren els protagonistes i ens feien reflexionar sobre la importància de no ser avariciosos i anar amb compte amb les companyies. Un viatge a l'edat mitjana amb joglars, princeses , castells i grans ensenyaments!

• Visita al conservatori de dansa José Espadero

3/4/2023

Aquest matí l'alumnat de 2n a 5é hem anat al conservatori de dansa J L Espadero i els seus alumnes ens han fet una representació dels diferents tipus de balls que aprenen allí: clàssic, contemporani, flamenc… També ens han convidat a participar i ballar amb ells. Ha sigut una bona experiència i hem gaudit molt.