• Final torneig escacs

6/6/2023

Donem l'enhorabona a Alonso López Ferrer, que va participar en la final del torneig d'Escacs com a representant de la nostra escola, organitzada per Deporte Escolar Municipal de Alicante, aquest diumenge 4 de juny i va quedar Campió 1r lloc de la classificació categoria aleví!

• Al Parc de Bombers

6/6/2023

Els nostres xiquets i xiquetes de 4 anys van gaudir moltíssim amb la visita al Parc de Bombers de San Joan. Els bombers van ser molt atents amb ells i els van ensenyar molt sobre la seua professió, alhora que van quedar bocabadats veient com la gosseta, entrenada per ells, era capaç de trobar als xiquets que van amagar sense que ella ho veguera. Impressionant!

• 1r Premi Concurs El musical de los alimentos

2/6/2023

Els dos grups de 1r van composar una cançó sobre els aliments que ha rebut el primer premi del concurs convocat per la Regidoria de Consum de l'Ajuntament d'Alacant! Han baixat al Centre Educatiu de Recursos de Consum d'Alacant i han actuat i arreplegat el premi: una ajuda econòmica per a pagar el desplaçament d'una futura excursió. Tot això i, a més a més, els han mostrat tots els puestos...